سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی افسرده دل، کمتر می پاید . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
کاربر(2)
لینک دلخواه نویسنده

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

صفحات اختصاصی
 
sitemap
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :3
کل بازدید :329776
تعداد کل یاداشته ها : 1567
103/2/31
4:51 ص

توصیه های شهدای گرانقدر میهن اسلامی ایران


1- برادرانم را سفارش می‌کنم که همه توان خود را به کار برند در جمع کردن بین دل و زبان هنگام تلاوت قرآن و سایر اذکار در رکوع و سجود و دیگر حالات و به این قانع نباشند که فقط جسمشان در حضور خدا باشد و حضور قلب نداشته باشند. هر چه اعضای بدن خود را در غیر نماز از کارهای بیهوده باز دارند، در نماز هم همان‌قدر حضور قلب خواهند داشت.
2- از برادرانم می‌خواهم که با زبان و قلب خدا را یاد کنند. در مجالس و محافل، هنگام راه رفتن و به خصوص به وقت غذا خوردن و وضو ساختن، چه شیطان بر انسان ذاکر، هنگام غذا خوردن و وضو ساختن کمتر وارد می‌شود و وسوسه‌اش در نماز کم می‌شود.
3- برادران را به مداومت بر طهارت سفارش می‌کنم، سزاوار است که انسان همیشه با وضو باشد؛ چرا که وضو سلاح مومن است.
4- حتی‌المقدور رو به قبله بنشیند و در هر مجلسی که رو به قبله ننشیند معتقد باشد که فضیلتی از او فوت می‌شود. در هر مجلسی بر این باور باشد که گویا پیامبراکرم صلی‌الله علیه واله حضوردارد تا در گفتار و کردارش ادب را رعایت کند، و با وضو رو به قبله به خواب رود.
5- از نافعترین توصیه‌ها، شب زنده‌داری و تهجّد است که شیوه صالحان است؛ صالحان هیچ شبی را بی‌نماز نافله صبح نمی‌کنند؛ گاه در آغاز شب، گاه نیمه شب و گاه پایان شب.
6- دوست دارم هیچ روز و شبی بر برادرانم نگذرد مگر اینکه برگذشته متأسف باشند و در پیشگاه خدا بر اینکه به درجات عالی دست نیافته‌اند غبطه خورند.
7- یاد مرگ آدمی را در نیل به حقایق بندگی کمک می‌کند. از پیامبر اکرم صلی‌الله علیه واله پرسیدند: آیا کسی با شهیدان محشور می‌شود؟ پیامبر پاسخ داد: بلی، کسی که هر روز بیست بار یاد مرگ کند. مرگ آرزوها را کوتاه و عمل را نیکو کند.


91/10/9::: 1:18 ع
نظر()
  
  

هنگام نوشتن مطلب اگر مطلب لینک به سایتی دیگر دارید آن را پاک کنید و به نوشته هایتان لینک این وبلاگ را بدهید مثال

اکبر به مدرسه رفت

            ^

            لینک


91/7/16::: 4:50 ع
نظر()
  
  

با عرض سلام دولت با اعدام 4 نفر از ثروتمندان و بزرگترین دلار داران و 3 نفر از خرید وفروش کنندگان عمده دلار و دستگیری 12 نفر و جمع آوری گسترده دلار و ایجاد اتاق معاملات ارزی دلار را تا 1600 تا پایان دولت پایین می کشد الان به هیچ وجه دلار از بازار و صرافی ها تهیه نکنید چون بعدا به شدت ضرر می کنید اگر هم فکر می کنید گران می شود این را بدانید که وقتی مثل من موقع گرانی دلار را برای فروش می برید هیچ کس از شما نمی خرد در ضمن با خرید دلار موجب گران تر شدن دلار و کلا هر چیزی(حتی محصولات کاملا بومی)شوید


  
  

گوگل این صفحه را برای پیج رنک بررسی می کند و هر چه سبک تر پیج رنک بالا تر برای همین ما مطالب را ارشیو می کنیم


  
  

رمضان

 

.در این گزارش با کوتاه‌ترین و طولانی‌ترین ساعات روزه داری آشنا می‌شویم

با تذکر این نکته که مقدار زمان به صورت متوسط در نظر گرفته شده است

هم از نظر گستره جغرافیایی و هم از جهت روزهای ماه

آرژانتین؛به سبب قرار گرفتن در نقطه جنوبی آمریکای جنوبی

کوتاه‌ترین زمان روزه داری را داراست با 9 ساعت و 30 دقیقه

استرالیا؛ به دلیل قرار داشتن در جنوب کره زمین، 10 ساعت

برزیل؛ 11 ساعت

کنیا؛ 12 ساعت

مکزیک؛ 13 ساعت و 20 دقیقه

مغرب؛ 14 ساعت

چین؛ 14 ساعت

یونان؛ 14 ساعت و 30 دقیقه

ژاپن؛ 14 ساعت و 30 دقیقه

ایالات متحده؛ 15 ساعت

ایران؛ 16 ساعت

فرانسه؛ 16 ساعت

عربستان؛ 16 ساعت

انگلیس؛ 16 ساعت و 30 دقیقه

مصر؛ 16 ساعت و 30 دقیقه

آلمان؛ 16 ساعت و 30 دقیقه

کانادا؛ 18 ساعت

هلند؛ 18 ساعت و 30 دقیقه

ایسلند؛ 20 ساعت و 20 دقیقه

دانمارک با 21 ساعت طولانی‌ترین روز را دارد

منبع: شب فان

 


  
  

Hitlers Children دانلود مستند Hitlers Children

نام : فرزندان هیتلر

سال انتشار : 2012

مدت زمان : 59 دقیقه

کیفیت فایل : 720p HDTV | 1280×720 | mkv

توضیحات : هیملر ، فرنک ، گورینگ ، هوئس . اینها خانواده هیتلر بودند . نام هایی که هنوز هم هراس به دل مردم میاندازد. این مستند ، نگاهی دقیق و عمیق به خاندان هیتلر ، یعنی بزرگترین و شناخته ترین نماد حزب نازی میاندازد. زنان و مردانی که نام های آنها با یکی از بزرگترین فاجعه های تاریخ بشیرت گره خورده و پاک شدنی نیست. به نظر شما بزرگ شدن با نامی که بلافاصله جنایت را به یاد مردم می آورد چه حسی دارد ؟ چگونه این افراد با نام های جد خود یعنی هیتلر زندگی میکنند ؟ آیا میتوان آنها را به خاطر اجدادشان سرزنش کرد و یا میتوان آنها را بخشید ؟ در این مستند شگفت انگیز با ما همراه باشید تا جوابی برای این سوالات پیدا کنید.


  
  

شرکت اپل در اقدامی نژادپرستانه فروش اجناس خود با ایرانیان را ممنوع کرد.
کارکنان فروشگاه اپل در امریکا در یک اقدام نژادپرستانه آشکار از فروش محصولات خود به ایرانیان خودداری کرده‌اند و می‌گویند از سیاست رسمی این شرکت پیروی می‌کنند.


یک دختر 19 ساله در شهر آلفارتا در ایالت جورجیا به تلویزیون دبلیو اس بی گفت که (فروشنده) فروشگاه اپل محله زندگی وی، پس از این که شنید با عموی خود فارسی صحبت می‌کند از فروش هر گونه محصولات این شرکت خودداری کرد.

این کارمند فروشگاه اپل به منظور توجیه این اقدام نژادپرستانه به سحر ثابت، شهروند امریکایی گفت که این شرکت فروش محصولاتشان به کشورهایی که تحت تحریم امریکا هستند را ممنوع کرده است.

شرکت اپل در سایت اینترنتی خود اعلام کرد: "امریکا کشورهای کوبا، ایران، کره شمالی، سودان و سوریه را تحت تحریم کامل قرار داده است."

شرکت اپل به طور گسترده در حمایت از نژادپرستی به عنوان بخش اصلی سیاست‌هایش بدنام است و این اقدام اخیر به عنوان نمونه‌ای دیگر از نژادپرستی این شرکت تلقی می‌شود.

اپل گفته است، "صادرات، صادرات مجدد، فروش یا تهیه، مستقیم یا غیرمستقیم اجناس، نرم‌افزار، فن‌آوری (از جمله اطلاعات فنی) اپل یا خدمات به هر یک از این کشورها بدون اجازه اولیه دولت امریکا از امریکا یا توسط شخصی امریکایی در هر جایی ممنوع است."

به گفته ثابت، فردی در امور مشتریان شرکت اپل پس از پوزش‌خواهی از او به خاطر آن چه که در فروشگاه رخ داد به وی گفت که نمی‌تواند هیچ یک از محصولات این شرکت را که با استفاده از اینترنت درخواست کرده است، خریداری کند.

این نخستین باری نیست که شرکت اپل به دلیل سیاست‌های تبعیض‌آمیز خود مورد انتقاد قرار گرفته است.

دو مرد امریکایی آفریقایی‌تبار در مه 2011 به دلیل اعمال تبعیض‌نژادی علیه خود در فروشگاه شرکت اپل در منهتن نیویورک، از این شرکت به دادگاه شکایت کردند.

این دو پرونده پس از آن در دادگاه فدرال علیه شرکت اپل طرح دعوا شد که یک کارمند سفیدپوست شرکت به خاطر رنگ پوست این دو فرد از آن‌ها خواست فروشگاه را ترک کنند.

شورای ملی ایرانیان مقیم امریکا نیز اقدام شرکت اپل را در اعمال تبعیض علیه مشتریان فارسی‌زبان و سیاست‌های تبعیض‌آمیز علیه آن‌ها محکوم کرد.

این شورا در نامه‌ای سرگشاده به تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل نوشت: "جامعه امریکایی‌های ایرانی‌تبار از این که کارکنان شرکت اپل در فروشگاه‌های مختلف اپل همواره از فروش محصولات این شرکت به مشتریان ایرانی به خاطر قومیت پارسی خود خودداری کرده‌اند عمیقا نگران و خشمگین است.


م ن ک/م ف/ح ش


  
  

|  گل های بازی + خلاصه بازی + بازی به صورت کامل با کیفیت HD 720p   |

| به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare |

|پوشش کامل مسابقات یورو 2012 - پروژه ویژه میهن دانلود|


دیدار دوم گروه چهارم یورو 2012 بین تیم‌های اوکراین و سوئد از ساعت 23.15 به وقت تهران در NCS اوکراین و به قضاوت کونیت چاکر از ترکیه آغاز شد .
در دقیقه 11 کیم کالستروم از سوئد به دلیل خطای خطرناک خود روی بازیکن حریف با کارت زرد داور روبه‌رو شد.
در دقیقه 17 نخستین حمله جدی سوئد روی دروازه اوکراین رقم خورد. زلاتان ایبراهیموویچ ضربه کات داری را به سمت دروازه حریف زد که دروازه‌بان اوکراین آن را با مشت دور کرد.
در دقیقه 35 نیز اوکراینی‌ها به سمت دروازه سوئد حمله کردند که بی نتیجه ماند.
دقیقه 37 اوکراینی‌ها توسط آندری شوچنکو به سمت دروازه حریف حمله کردند که ضربه وی توسط مدافع سوئد دفع شد و در ادامه با ضربه دیگر مهاجم اوکراین و دفاع دوباره سوئدی‌ها توپ به بیرون رفت.
در دقیقه 38 ضربه سر زلاتان ایبراهیموویچ پس از برخورد به تیر دروازه راهی خارج شد.

برای خواندن گزارش کامل و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
ادامه مطلب+Download

  
  
دانلود با حجم :5mb
دانلود در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

91/3/23::: 12:11 ع
نظر()
  
  

1.بعضی مطالب کپی شده از سایت های سنگین است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در این سایت سبک می توانید لینک دانلود مورد نظر را به سرعت بیابید

2.بخش ایرانگردی برای جذب توریست به ایران است هر توریست خرج یک سال یک خانوادهی کشور مهمان را می دهد و با توجه به زیبایی ایران و به غلط تروریست و نا امن نشان دادن ایران از سوی ضد انقلاب بر آن شدیم تا از خود دفاع کنیم

3.این سایت واسطه ای بین مخترعان و سرمایه گذاران است


91/3/22::: 6:13 ع
نظر()
  
  
   1   2   3   4   5   >>   >